zeus cube Index du Forum
zeus cube
Le serveur que vous attendiez.

zeus cube Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Salut ! 
Salut Invité, le serveur a changé d'adresse !
Adresse: 88.191.241.90:25620
Bonjour tout le monde j'ai une bonne et une mauvaise nouvelle a vous de la choisir :

La mauvaise:
Mon hebergeur m'a migré vers une nouvelle machine plus performante mais en grosse contrepartie j'ai perdu toutes les données :/
Je suis vraiment désolé pour toutes les personnes qui ont passé du temps sur le serveur mais je ne peux strictement rien récupérer même le world, group etc

La bonne:
Je réouvre le serveur sous une nouvelle forme !
-nouveau spawn
-entièrement pvp (plus de plugin factions; style mc.pvp dont je me suis inspiré)
-Encore moins de lag
-Système d'argent en fonction du nombre de kill
-ratio kill/death
-Système d'économie unique
Attention je tient tout de même a remercier les personnes ayant fait des dons en leur mettant un compte vip dès leur arrivé Wink
Voila triste et bonne nouvelle

Merci de votre compréhension.

:: Msvcr71.dll Download Windows 7 64-bit Microsoft Virtual Pc ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    zeus cube Index du Forum -> Général -> Annonces
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
amundeliss

MessagePosté le: Sam 22 Oct - 18:53 (2016)    Sujet du message: Msvcr71.dll Download Windows 7 64-bit Microsoft Virtual Pc Répondre en citant

Msvcr71.dll Download Windows 7 64-bit Microsoft Virtual Pc > urlin.us/4ph9p

Msvcr71.dll Download Windows 7 64-bit Microsoft Virtual Pc

c54992edb8
Jenson.THANK.YOU.very.much.!!!!!!!.well.solved.my.problem.!!!.Ridho.thanks.a.lot.for.the.tips..thanks.Rummy.THANKS.SO.MUCH..The...Compressed...(zipped)...folder...'c...'...is...invalid.I...run...Win7...64bit...Ultimate...as...administrator...Nakodari...It...is...fixed...now....It.should.only.be.carried.out.if.you've.had.no.luck.with.the.prior.steps..Thanks...a...lot...dude!...Reply...Fake...says:...September...5,...2015...at...8:43...pm...Awesome....the.issue,.download.MSVCR71.dll.from.microsoft.and.copy.int.mfc71u.dll.-.Lorisystem...www.lorisystem.com/?option=comk2&view=item&id=7521...mfc71u.dll.FIX.DLL.FIXER.v2.47.-.free.Download.link:.mfc71u.dll.This.program.fix....gives.it.into.that.Microsoft.Corporation.s.where.the.patches.and.Settings....Downloads.for.Microsoft.Windows.(32-bit),.for.I.have.on.my.PC:.Windows.7.....I...had...already...copied...this...dll...into...Windows/...system...and...it...worked...but...kept...disappearing...of...its...own...accord...making...me...paste...it...back...in...daily....

Rex...Travolta...Thanks!...You...save...my...day!...=)...asdasdasd...yeah...thanks...bru.........thanks...a...lot...!!...really...worked...for...me&.i...kept...searching...Microsoft...forum...and...other...sites&.but...none...of...em...worked&....I..have..been..breaking..my..head..over..this..changing..environment..variables..for..the..last..24..hours...a.new.64bit.version.of.Installshield.to.install.32bit.software.it's.folder.in.one....Clear..concise..instructions...Youre..a..lifesaver...Tried...a...few...things...but...nothing...worked...until...I...found...this....Read.more...Lisa.Thank.you.so.much.for.your.help,.it.works.like.a.charm..arya.yay..Search..the..site..GO.....

download nfs undercover for pcwestwood pc games free downloadtekken 6 pc game downloadfifa 12 download tpb pcvelvet assassin download pc itadownload guitar hero 3 para pc 1 link3d mission games download for pcdownload do patch 1.04 pes 2013 pcdownload wallpaper fairy tail for pcmp3 amplifier software for pc free download

Publicité

MessagePosté le: Sam 22 Oct - 18:53 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    zeus cube Index du Forum -> Général -> Annonces Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006